فرضا در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی یا ریاست جمهوری این بالاسری ها با استفاده از رنگ و شعار و وعده سعی در استفاده از جهل دانشجو که عامل اصلی برامدگی احساسات اوست، دارند و با برگزاری میتینگ های تبلیغاتی حتی خارج از دانشگاه می خواهند که سیاه لشکری برای خود بیارایند.
به نظر بنده دانشجو نباید خود را در بند یک گروه سیاسی خاص کند چرا که ان زمان دیگر نمی تواند جز در چارچوب فکری جریان خود بیندیشد و سخن بگوید، فعالیت و همکاری با تشکل های دانشجویی زمانی که اشتراکات پا به میان می گذارد اشکالی ندارد اما در سر در اخور تفکر او داشتن و اجبار خود به داشتن دیدگاه های متفاوت با دیدگاه خود عامل بسیار مخربی است.
وجود احزاب و جریانات سیاسی بری هر کشور و حکومتی ضروری است چرا که شکوفایی سیاسی را به دنبال دارد، زمانی که حزب که از اشخاص شایسته و صاحب نظر تشکیل شده است از میان خود با رای گیری نامزدی را برای تصدی پست ریاست جمهوری بر میگزیند، در صورت پیروزی، مردم رییس جمهور و اقدامات و برنامه های او را منبعث از حزب می دانند و او باید به حزب پاسخگو باشد تا وجهه عمومی حزب در میان مردم تضعیف نشود و حیات سیاسی ان جریان داشته باشد.
اما اصولا در دانشگاه اکثر جریانات به دنبال بهره برداری سیاسی از دانشجو هستند و این امر معمولا در نزدیکی انتخابات تجلی می یابد، دانشجو باید با مطالعه کتب مختلف، شنیدن سخنان صاحب نظرن و در نتیجه تامل در انها به یک دیدگاه و نگرش دست یابد و انگاه نزدیکی خود را با یکی از جریانات تعیین کند و در جهت خیر رسانی به مردم و جامعه با ان گروه همکاری داشته باشد.
انجا که سیاسیت گروه منبطق بر دیدگه اوست تایید کند و کمک کند و انجا که خلاف موازین شخص است به نقد ان بپردازد، اما در حال حاضر داشنجویانی را می بینیم که همچون انسان تشنه ای به دنبال مشک در دست دیگری می دوند و انجام می دهند و می گویند هر انچه که مطلوب دیگری باشد، گویی که از قوه تفکر و تعقل و نعمت انتخاب محرومند و تنها خود را در رودخانه ای میندازند تا رود ان ها را با خود ببرد!!!
ازاد از بند جریانات...ما را در سایت ازاد از بند جریانات دنبال میکنید
برچسب: جریانات, نویسنده: بازدید: 112